Activitati

Activitățile Asociației Progress Art în prima jumătate a anului 2017
 
Conform planului nostru anual, în anul 2017 ne-am continuat activitățile:
Serviciile noastre:
  • Traininguri în Iași pentru specialiștii Caritas:
Pe tema Creare de resurse și lobbyam organizat un pachet de instruire, bazat pe metode interactive pentru 30 de participanți, în perioada 19-20 ianuarie, sub îndrumarea a doi formatori. Feedback-ul a fost pozitiv în concordanță cu obiectivul țintă, iar cunoștințele experimentale pot fi incluse în activitate.
 
Curs de Dezvoltarea managementului / Leadership pentru 21 de participanți, între 24-26 aprilie. Scopul este dezvoltarea competențelor de conducere prin metode de învățare bazate pe experiență. Diversitatea feedback-ului poate fi măsurată și prin faptul că, descrierea celor învățatea fost realizată de către unul dintre participanți prin două poezii.
  • Caritas București: pregătirea unui plan de analiză și intervenție, la cererea organizației germane “Renovabis”. Folosind o abordare holistică pentru efectuarea analizei, am analizat situația actuală a organizației din mai multe puncte de vedere și, împreună cu liderul, am elaborat împreună graficul de implementare.

  • Organizația greco-catolica Caritas Satu Mare: consiliere privind fazele necesare implementării concepției sociale.
  • Acord de colaborare cu Asociația Publică din cadrul Centrului de Resurse Umane (Ökörítófülpös, Ungaria, 01.03.2017) privind temele: implementarea programelor profesionale comune, formare profesională, educația adulților. 

Activitățile noastre sociale:
-„Gospodarul deştept!“(Dezvoltarea competențelor financiare): în luna aprilie, în cadrul săptămânii „Școala altfel“, formare de o săptămână pentru tinerii care urmează programul de educație duală la Grupul ȘcolarTehnologic Simion Bărnuțiu din Carei. Tinerii care au candidat pentru cursul de formare au fost foarte activi și interesați,învățarea experiențială  asigurând motivația pe termen lung pentru utilizarea eficientă a resurselor. Urmare a interesului mare pentru program și a feedback-ului pozitiv, continuăm derularea acestui program!
 
 
- Împreună cu asiguratorul NN am identificat o interfață de colaborare privind dezvoltarea competențelor de management a tinerilor din Carei. Programul s-a încheiat cu rezultate foarte bune.
- Împreună cu firma Autonet Import, în luna mai a fost stabilită o cooperare pentru elaborarea și menținerea unui sistem de motivare a tinerilor și a părinților lor, referitor la cursuri și la dezvoltare.
- Împreună cu directorul Grupului Școlar Teologic Romano-Catolic“Hám János”, popularizareapornirii claselor profesionale în rândul elevilor de clasa a VIII-a, cu participarea și a părinților lor, în Satu Mare, Ardud,Viile Satu Mare, Oar, Lazuri și Nisipeni.

2016 - Raport anual, Asociația Progress Art
 
Asociația noastră a fost înființată în 25 martie 2015, la inițiativa unor persoane,împărtășind valori și puncte de vedere similare,în scopul realizării unei misiuni comune.
Întâlnirile și discuțiile comune vesele au dus la nașterea unei echipe motivate, care a început să lucreze în mod oficial în iulie 2016. Am elaboratviziunea și misiunea organizațională.Totodată, am definit valorile noastre comune, ce au servit drept bază pentru planul nostru strategic pe trei ani.

Valorile și principiile noastre: iubire, responsabilitate, prevenire, servicii personalizate, utilizarea resurselor existente.

În munca și viața noastră este important să ținem cont de convingerea noastră, conform căreia  "Credem că fiecare schimbare începe cu propria schimbare. Pentru a schimba lumea din jurul nostru, este esențial să cunoaștem și să ne dezvoltăm valorile noastre interioare ".

Activitățile noastre

Formările noastre: Identitate organizațională pentru 92 de persoane, Structura organizatorică cu participarea a 80 de persoane. Management economic pentru 17 manageri, Comunicare asertivă cu participarea a 64 angajați și 18 manageri, Atragerea de fonduri (Fundraising) și lobby pentru 30 de manageri, Colaborare, comunicare și team building pentru 20 de participanți, adică în total: dezvoltare pentru 321 de persoane.

Consultanță: Referitor la procesul strategic, pentruo organizație regională cu 100 de angajați, Dezvoltarea unei concepții și consiliere pentru o instituție care furnizează servicii sociale.

Facilitare de proces: Dezvoltarea unei strategii în domeniul serviciilor sociale pentru 4 manageri, pe o perioadă de 2 zile.

Moderare: Comunicarea strategiei cu participarea a 87 de persoane.

În anul 2016, în decursul a 5 luni am trimis 10 oferte pentru diferite instituții, în primul rând, cu subiecte de instruire și consiliere, din care au rezultat 4 contracte. Am stabilit 10 parteneriate cu ONG-uri, cu administrații locale și alte instituții din regiune. Am aplicat pentru 2 proiecte, dintre care una a fost câștigată, referitor ladesignul imaginii organizației.

În domeniul social:

- acordăm sprijin continuu Asociației Noé Partium în domeniul administrării, dezvoltării și organizării de evenimente;

- am oferitdezvoltareacompetențeieconomicepentrutineriiabsolvențiaișcoliidin Carei, care promoveazăeducațiaduală.

În organizarea și implementarea activității ne-au ajutat 2 angajați, 4 colaboratori externi și 2 voluntari permanen ți. Este o caracteristică a resurselor noastre umane, faptul căs untem o echipă entuziastă și motivată, cu un capital de încredere înalt, care susține progresul. Constatăm faptul că, spiritualitatea, meditația de dimineață apar și în cursurile de formare. Totodată, acestea apa și în munca și dezvoltarea noastră cotidiană. Aceste sunt integrate cele trei niveluri: fizic, mental și spiritual.
 
Planurile noastre pentru anul 2017:
În anul următor, asociația noastră va începe să-și dezvolte serviciile pe mai multe niveluri pentru persoanele și grupurile care doresc să acționeze pentru propria lor dezvoltare sau pentru dezvoltarea comunității. Acestea sunt:
  • instruiri pentru cei care doresc să evolueze;
  • instruiri pentru întreprinderi;
  • instruirea în mediu instituțional, pentru angajați și beneficiari.

Începem formarea online prin site-ul nostru web.

Până la sfârșitul anului, vom avea un spectacol caritabil, care îi va ajuta pe tineri să-și dezvolte competențele pentru a duce o viață cât mai împlinită.

Raport financiar:
Venituri:
25.410,00 RON
Cheltuieli:
22.807,95 RON

Motto-ul nostru: "Cu adevărat înțelept este cel care știe un singur cuvânt: a iubi."
(Sf. Brigitta din Suedia)

Ne-am făcut munca cu iubire, și în continuare suntem convinși, că aceasta este singura modalitate care asigurăacea calitate deosebită, ceea ce reprezintă baza dezvoltării durabile pe cele trei nivele: fizic, mental și spiritual.

Pe această cale, doresc să transmit recunoștință și mulțumiri tuturor celor care au colaborat cu noi.

În numele echipei Progress Art,
Mária Laura Szabó
Director general


Asociația Progress Art a fost înființată în 2015!
 

Echipa noastră entuziastă, care în mod regulat arborează simbolul dezvoltării pe steagurile sale, s-a întâlnit, a vorbit și a planificat de mai multe ori perspective pe termen scurt și pe termen lung, bazându-ne pe experiența noastră.
În februarie deja am știut că denumirea noastră va fi arta dezvoltării: Progress Art.
Documentele de bază au fost finalizate în 25martie, este ziua de naștere a asociației„Buna Vestire”, sărbătoarea binecuvântatei Fecioarei Maria, care susține atitudinea noastră de abundență în munca și în activitățile noastre.
În luna august, asociațias-a înregistrat oficial.
În luna septembrie am scris prima prezentare a organizației, care a inclus viziunea noastră, crezul nostru și grupul țintă.
Sigla organizației este: simbolul Floarea Vieții.

Vă rugăm, completați formularul de mai jos:
* Numele
* E-mail
* Telefon
* Mesaj
* Codul Captcha
* Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii
* Am peste 16 ani