22.03.2020 - Comunicat !

Comunicat !

Respectând prevederile Ordonanței Militare nr. 2 din 21 martie 2020,
În scopul prevenirii infecției cu coronavirus,
Primăria comunei Vetiș anunță că își întrerupe activitatea de relații cu publicul începând cu data de 23 martie a.c.
Biroul de Stare civilă, precum și Registratura primăriei vor funcționa zilnic între orele 8.oo – 10.oo sau online, la adresa de email primaria@vetis.ro , numerele de înregistrare urmând să fie confirmate tot online.
Eliberarea documentelor solicitate, a certificatelor de urbanism sau a autorizațiilor de construire se vor face săptămânal, în ziua de vineri, între orele 10.oo – 12.oo.
Menționăm că termenul de plată a impozitelor pe clădiri, terenuri și mijloace de transport pentru care se acordă o reducere de 10% a fost prelungit de la 31 martie până la 30 iunie, începând cu 1 aprilie putându-se accesa și plata online, prin www.ghiseul.ro.
Vă rugăm ca pentru orice informații sau relații suplimentare să ne contactați, pe parcursul întregii săptămâni, la adresa de email primaria@vetis.ro , pe pagina de facebook vetis.ro sau să sunați la următoarele numere de telefon:
Primar : 0769 – 046.300
Viceprimar : 0769 – 046.315